בר מצווה בדרום

 

אם גם אתם מעוניינים לחגוג אירוע בלתי נשכח אשר ייסב לכם אושר ושחתן הבר מצווה יהיה מסופק למשך שנים מקיומו – בר מצווה בדרום היא חוויה מומלצת במיוחד – על רקע הפסטורלה של הגבעות החומות של הנגב הצחיח. כאן, תוכלו למצוא את ההדרכה המלאה להגשמת אירוע בלתי נשכח, כזה אשר נדיר למצוא כיום במחוזותינו.

 

בחרו את גן האירועים

 

יש לבחור גן אירועים שאתם מרוצים ממנו במלוא מובן המילה, וללא קשר להשוואות לאולמות וגנים אחרים. יש לבחון את רמת התאורה במקום, רמת הריהוט ודוכני המזון, לבחון את התפאורה, הדקים, הדשא ושבילי ההליכה. כמו כן, יש לערוך בדיקה חוזרת של מתחם בלילה לשם השוואה בין המתרחש באור יום למתרחש בחשכה, ולהחליט על זמני החגיגה.

 

בר מצווה בדרום

 

ודאו שהגן מתאים לאכלוס כל האורחים שהזמנתם

 

את הנתון הזה לא מוודאים באינטרנט ולא בספר של גן האירועים. מבקשים פגישה עם ההפקה, מכנסים ישיבה, שואלים ומוודאים שזה 100% נכון. כבר היו מקרים בהם לקוחות הסתמכו על האינטרנט והספרים כי לא רצו להכביד אך גילו שזה על חשבון אורחים שצפויים לשבת ליד פתחים של שירותים או בכניסה למטבח. זה לא נעים, לא כדאי ועדיף להימנע מכך. במקרה הכי פחות טוב, נאמר לכם שיש מחיר שאורחים יצטרכו לשלם, בסגנון זה? אתרו גן אירועים אחר אשר נמצא ברשות החברה. מוטב לשלם יותר על האירוח בו מאשר להסתפק בגן הקטן ולגלות שזה לא התאים.

 

הזמינו סוללה של ספקים חיצוניים

 

מיהם הספקים החיצוניים? נגנים וזמרים, להקות לאירועים, בדרנים איכותיים לאירועים, מפעילי ילדים, אנשי פעלולים שישעשעו את הרוקדים בהרקדה, וכד'. עם ספקים כאלה, שלא עובדים באולם, חשוב לתאם את לוח הזמנים ולפיו לגבש את לוח הזמנים של עובדי האולם.

 

גיבוש לוח הזמנים של עובדי האולם

 

מדובר בלוח הזמנים של התקליטן וצוות הקייטרינג שלכם, שניכם מטעם האולם. אותם ניתן לתאם בקלות יתר לאחר שתיאמתם את יתר ספקי האירוע שלכם. אנו ממליצים בכל מקרה לוודא שאין חורים בסילבוס, ושהקצתם לעצמכם זמנים בהם תוכלו לדבר, לנאום וכד'. מומלץ לקחת ספיירים של זמן גם לקבלת הפנים והיערכות לאירוע.

 

האם בר מצווה בדרום בגן האירועים עשתה לכם טוב על הלב? ספרו עלינו לחבריכם! לפרטים נוספים צור קשר


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט