בת מצווה בדרום

 

ארגון בת מצווה בדרום הוא מלאכה למקצוענים אך למזלכם מאמר זה יסקור מעט מרזי המקצוע אשר יסייעו לכם להתחיל אירוע ברמה הבסיסית. קוראי מאמר זה כבר הפיקו אירועי בוטיק מכל הסוגים – החל מבנות מצווה ועד אירועים עסקיים רבי משמעות. המאמר יתייחס לנקודות שונות כמו ארגון, סדר, בחירת התפאורה, המזון והסממנים החיצוניים והתוויית אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

 

איתור גן האירועים המתאים

 

האיתור צריך להתבצע על ידי בחינה כוללת של הנעשה בגן הנבדק: תפאורה, תאורה, ריהוט, ריפוד-ריהוט, כולל מפות וכיסויי כסא, תאורה עילית ותחתית, והכל חשוב – יש לחזור שוב על אותה בדיקה גם בלילה על מנת שתקבלו פרספקטיבה מלאה על גן האירועים ותבחרו לכם את הנוף המלאכותי בו תרצו לחגוג את בת המצווה.

 

בת מצווה בדרום

 

וידוא המובהקות שבהתאמת גן האירועים לכמות האורחים

 

על מנת לוודא זאת יש להבטיח כי מדובר בגן אירועים שהאורחים יוכלו להיכנס ללא אילוצי צפיפות, מבלי שהם יצטרכו להצטופף בישיבה סביב השולחנות בארוחה, ומבלי שמי מהם חלילה יקופח בישיבה וימצא את עצמו יושב ליד פתח המטבח או תא הכניסה לשירותים. לכן, התבוננות בספר האורחים לא מספיקה. יש לשאול את צוות האולם, ואם צריך – אז גם לקרוא את ספר התגובות של האולם על מנת לוודא שאנשים דומים לכם שהזמינו את אותה כמות כמו שלכם היו מרוצים ולא דיווחו בזעם על תקלות מסוגים אלה.

 

בניית המאורעות באירוע

 

בשלב זה עליכם ליצור קשר עם אומנים, צלמים, בדרנים ומוזיקאים שונים אשר תהיו מעוניינים שייקחו חלק באירוע שלכם, כולל אנשי הפעלה – כמו מפעילי ילדים לאירועים. חשוב להתחיל לסדר את העניינים אתם, ולא עם צוות האולם משום שלוח הזמנים שלהם נגיש פחות ועל כן מתחילים ממי שהכי קשה לשבצו בלוח הזמנים. לאחר שתדעו מתי הזמר או הבדרן שתכננתם להזמין יכול לעלות תוכלו לשבץ את עובדי האולם בסילבוס.

 

שיבוץ עובדי האולם

 

יש לשבץ בחללי הסילבוס הריקים את סמני ההרקדה של התקליטן וכמובן את זמני הגשת המזון. חשוב להקפיד להקציב זמן גם לעצמכם לטובת נאומים ונשיאת דברים אישיים באירוע, אם זהו רצונכם. כמו כן, מומלץ לוודא שאין התנגשויות בסילבוס והאירוע מוכן לצאת לדרכו בזמן אמת. לפרטים נוספים צור קשר


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט