כל מה שצריך לדעת על אירועים קטנים

 

אירועים קטנים הינם מפלטפורמות להבעת הערכה או סימול של מאורע כלשהו באמצעות טקס. השימוש באירועים למטרות אלו רווח מאד ורווח מאד גם בעבר ואפילו בזמנים עתיקים. אמנם לא כל האירועים הם טקסים אבל כל הטקסים בהחלט התבטאו ועדיין מתבטאים – באירועים. כך, למשל, אירוע ציון Xשנים להקמת תאגיד Yאינו טקס אלא אירוע הערכה, אבל אירוע המתקיים לכבוד זכייתו של התאגיד בפרס Zליעילות ארגונית הוא טקס לכל דבר ועניין המבטא את כניסת התאגיד למניין מקבלי הפרסים. בין אם מארגנים אירוע הערכה ובין אם מארגנים טקס – חשוב ליישם פרמטרים נצרכים אשר יבטיחו אירוע איכות בלתי נשכח.

 

בחירת האולם

 

יש לוודא שהאולם מתאים לצרכים שלכם, ומגובש על פי אמות המידה שאתם מעוניינים בהןץ יש לבחון את התפאורה, התאורה, הרכב הריהוט ללא כיסוי ריפוד, והרכבו המלא בנוכחות הריפוד. יש לחזור על הפעולות הללו גם בגן האירועים ולוודא שבדקתם גם בלילה על מנת שתהיה לכם פרספקטיבה לגבי מצבו של הגן בכל שעות היממה ותוכלו לקבל החלטה מתי לחגוג את האירוע.

 

כל מה שצריך לדעת על אירועים קטנים

 

בחירת הספקים של האירוע

 

יש לבחור צוות הוואי ובידור, שחקנים, זמרים, נגנים, בדרנים, מפעילי ילדים וכל שירות אחר שאתם חפצים בו במסגרת תכנון האירוע שלכם. בחירת הספקים של האירוע מתבצעת בהתאם לאמות מידה מקצועיות אבל גם על פי הזמנים של מתן השירות שמוגבלים אצל כל ספק. במידה והתעקשותכם היא להשכיר את שירותיו של ספק  מסוים מאד, ודאו מהם הזמנים שהוא יכול להגיע, ושריינו את התאריך והשעה על פי זמנים אלה.

 

גיבוש צוות האולם הקבוע שישרת אתכם באירוע

 

יש לוודא מול עובדי האולם הקבועים: צוות ההפקה, התקליטנים ואנשי הקייטרינג את זמני הגשות המזון וביצוע ההגברות וההשמעות במועדן. כעת, כשיש לכם את זמני הספקים החיצוניים – שיבוצם של הספקים הפנימיים יהיה קל משסברתם, אבל חשוב לא להתפתות למלא את הסילבוס כולו, אלא להשאיר לעצמכם מעט מקום לנאומים ופן אישי. כמו כן, חשוב להשאיר מרווח זמן למקרה של בלת"מים (מקרים בלתי מתוכננים) בו יהיו לכם ספיירים של זמן לתיקון המעוות. כמו כן, יש לוודא דקות ספורות לפני האירוע – שהכל מוכן על פי המסוכם אתכם, לזהות שינויים ולתקנם במועד לפני בוא האורחים. לפרטים נוספים צור קשר


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט